Kralovická 915, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav (mapa); snadno dostupné autobusem/MHD (jízdní řád) či autem, parkování zajištěno
Shrnutí
Jednotlivé fakulty za přispění svých skautů/koordinátorů připravily během léta a podzimu 2015 nabídkové listy svých služeb (výzkum, analýzy, konzultace…). Samotná kompletace nabídkových katalogových listů ani jejich samotná prezentace na webu nestačí. Vše je třeba doplnit schopností pracovišť UK svou nabídku aktivně prezentovat potenciálním zájemcům a pružně reagovat na měnící se poptávku. Podle všech signálů zvenčí přesně na takovýto vstřícný krok aplikační sféra čeká.
Součástí setkání v Brandýse bude proto příležitost si vyzkoušet prezentaci nabídky jednotlivých fakult (celkový přehled plus podrobnější prezentace konkrétní vybrané vizitky – vše jazykem srozumitelným ostatním přítomným). Vše proběhne formou soutěže, kde vítězové získají symbolickou odměnu. Hodnotit bude publikum – ostatní skauti/koordinátoři/hosté – cílem je posoudit srozumitelnost a přesvědčivost prezentace.
Hlavním cílem setkání je však vedle motivace a tréninku „obchodních“ dovedností a srozumitelné prezentace nabídky z katalogu služeb, především team-building a networking v rámci Univerzitní inovační sítě, k čemuž jistě přispěje i večerní neformální program.
Harmonogram
Úterý 24. 11.
11:30 – 13:00 Pracovní oběd Rady pro komercializaci UK (mimo budovu)
12:00 – 13:30 Příjezd, registrace, ubytování
13:30 – 13:45 Oficiální zahájení, představení programu, instrukce pro soutěž
13:45 – 15:15 Prezentace fakult /týmů 1. blok (ca 10 min přehled za fakultu, 5 min vybraná vizitka, max. 15 min celkem)
15:15 – 15:35 Přestávka na kávu
15:35 – 17:10 Prezentace fakult/týmů 2. blok
17:10 – 17:30 Přestávka na kávu / sčítání hlasů
17:30 – 18:30 Prezentace „case studies“ přenosu poznatků a technologií
18:30 Vyhlášení vítězů, zpětná vazba k prezentacím, prostor pro otázky publika
19:00 – 20:30 Večeře formou rautu, networking
20:30 Neformální „get together party“
Středa 25. 11.
08:00 – 09:00 Snídaně
09:00 – 10:30 Setkání skautů v oborově zaměřených pracovních skupinách
10:30 – 11:30 Formální follow-up, výhled další činnosti, revize DV
11:30 – 12:30 Káva na rozloučenou, odjezd
Ubytování
Pro předem zaregistrované účastníky bude zajištěno ubytování ve dvoulůžkových pokojích přímo v budově, případně v ubytovacích kapacitách v blízkém okolí – místa je dostatek, nebojte se zůstat přes noc. Alternativně je možné přespat i v tělocvičně či jiné místnosti ve vlastním spacáku.
Registrace
Svou účast nám prosím oznamte předem do 13. 11. 2015 e-mailem Ing. Marii Katakalidisové (
) a nezapomeňte prosím uvést Vaše požadavky na ubytování.