• Aktuality

Aktuality

20. prosince 2021

Registrujte se! Zveme Vás na sérii webinářů k Horizon Europe

Zveme Vás k účasti na sérii webinářů zaměřených na právní a finanční otázky spojené s programem Horizon Europe, vědeckou komunikaci, ochranu duševního vlastnictví, management a mnoho dalšího.

Desátý webinář na téma Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices, unit costs, Equipment costs, Simplified forms of costs se uskuteční už 19. 1. 2022 více ZDE.


Webináře se zkušenými odborníky z praxe uspořádají partneři projektu V4 + WB RMA Network a budou probíhat pravidelně od února 2021. Webináře budou vedeny v angličtině a budou zdarma. Registrace je však nutná.


Na jaká témata se můžete těšit?

  1. From H2020 to Horizon Europe – main changes and different emphases in HE

  2. Key principles in designing a project proposal

  3. Boosting Excellence – strategies to highlight experiences and expertise in your proposal

  4. Fourth component of Horizon Europe – Widening Participation and Strengthening the European Research Area

  5. Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices unit costs, Equipment costs, Simplified forms ofcosts

  6. Key legal issues in Horizon Europe (or international) projects – do's and don'ts

  7. Lessons learnt from first phase of Horizon Europe submissions

  8. Ethics, requirements and open science in Horizon Europe: what methods and strategies to use

  9. Strategies and tools for science communication

  10. Technology and Market Assessment for projects aiming at technology transfer

  11. Intellectual Property Protection and Management

  12. Exploiting other EU and non-EU funds for supporting EU13 & WB countries’ R&I projects

Více ZDE.


Nejbližší webinář:

  • Téma: Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices, unit costs, Equipment costs, Simplified forms of costs


    Datum: 19. ledna 2021, 10:00

    Přednášející:

    • Per Inge Andersen, Senior Advisor – Norwegian University of Science and Technology

    • Mirella Collini, Head of Research Management Division at University of Trento


    Registrace a více informací: ZDE


Více o projektu V4 + WB RMA Network se dozvíte na našem webu. Další informace najdete i na Facebooku a Twitteru projektu.

Sdílet na:  
Váš názor
Kontakty

Centrum pro přenos poznatků a technologií Univerzity Karlovy


Adresa kanceláře:

Petrská 1180/3

110 00 Praha 1

Telefon: +420 224 491 255

E-mail:

Kontakty na tým


Korespondenční adresa:

Ovocný trh 560/5

116 36 Praha 1


IČ: 00216208

DIČ: CZ00216208


Spojte se s námi na LINKEDIN


Jak k nám