Zveme Vás k účasti na sérii webinářů zaměřených na právní a finanční otázky spojené s programem Horizon Europe, vědeckou komunikaci, ochranu duševního vlastnictví, management a mnoho dalšího.
► Desátý webinář na téma Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices, unit costs, Equipment costs, Simplified forms of costs se uskuteční už 19. 1. 2022 více ZDE.
Webináře se zkušenými odborníky z praxe uspořádají partneři projektu V4 + WB RMA Network a budou probíhat pravidelně od února 2021. Webináře budou vedeny v angličtině a budou zdarma. Registrace je však nutná.
From H2020 to Horizon Europe – main changes and different emphases in HE
Key principles in designing a project proposal
Boosting Excellence – strategies to highlight experiences and expertise in your proposal
Fourth component of Horizon Europe – Widening Participation and Strengthening the European Research Area
Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices unit costs, Equipment costs, Simplified forms ofcosts
Key legal issues in Horizon Europe (or international) projects – do's and don'ts
Lessons learnt from first phase of Horizon Europe submissions
Ethics, requirements and open science in Horizon Europe: what methods and strategies to use
Strategies and tools for science communication
Technology and Market Assessment for projects aiming at technology transfer
Intellectual Property Protection and Management
Exploiting other EU and non-EU funds for supporting EU13 & WB countries’ R&I projects
Více ZDE.
Téma: Horizon Europe Financial Implementation – Personnel costs, Internal invoices, unit costs, Equipment costs, Simplified forms of costs
Datum: 19. ledna 2021, 10:00
Přednášející:
Per Inge Andersen, Senior Advisor – Norwegian University of Science and Technology
Mirella Collini, Head of Research Management Division at University of Trento
Registrace a více informací: ZDE
Více o projektu V4 + WB RMA Network se dozvíte na našem webu. Další informace najdete i na Facebooku a Twitteru projektu.
Centrum pro přenos poznatků a technologií Univerzity Karlovy
Adresa kanceláře:
Petrská 1180/3
110 00 Praha 1
Telefon: +420 224 491 255
E-mail:
Korespondenční adresa:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1
IČ: 00216208
DIČ: CZ00216208
Spojte se s námi na LINKEDIN