O našem vzdělávání ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Přinášíme Vám praktické a mezioborové vzdělávání zaměřené na podnikavost a inkubaci nápadů doktorandy, potažmo i další zaměstnance z celé Univerzity Karlovy. Naše kurzy jsou unikátn na praxi a mohou sloužit jako doplnění nebo rozšíření studijních plánů napříč obory a faku *========================================================================================= * Proč podnikavost? *========================================================================================= Vzdělávání v oblasti podnikavosti je součástí třetí role univerzit, která klade důraz na v společností. Jde zkrátka o to, aby jednotlivci své na univerzitě získané vědění a nápady p vynášeli mimo univerzitu s cílem pozitivně ovlivnit společenský vývoj. Více o podnikavosti ZDE [ URL "DOPLNIT"] . ------------------------------------------------------------------------------------------ Pro koho je naše vzdělávání určeno? ------------------------------------------------------------------------------------------ Je určeno pro všechny, kdo chtějí být aktivní a skrze své nápady vytvářet hodnoty pro sebe už na Karlovce studujete, učíte nebo jinak pracujete, věříme, že se ztotožníte (rovnou neb alespoň s jednou z těchto kategorií podnikavých duší: ------------------------------------------------------------------------------------------ ? SCIENCEpreneurship ------------------------------------------------------------------------------------------ Ti, kdo chtějí vytvořit přidanou hodnotu pro společnost (ziskového i neziskového charakter výzkumu. Jde tedy o ? science-based entrepreneurship. ------------------------------------------------------------------------------------------ ? ENTREpreneurship ------------------------------------------------------------------------------------------ Ti, kdo chtějí chce vytvořit přidanou hodnotu pro společnost (ziskového i neziskového char uplatněním nápadu, který nevzešel z výzkumu. Může např. zahájit projekt, založit firmu, a ------------------------------------------------------------------------------------------ ? INTRApreneurship ------------------------------------------------------------------------------------------ Ti, kdo chtějí chce realizovat své nápady uvnitř existující organizace a zlepšovat tak jej navržením změn ve stávajících produktech/procesech nebo uvedením zcela nových. ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ Jaké principy jsou pro nás ve vzdělávání nejdůležitější? ------------------------------------------------------------------------------------------ • Mezioborovost a challenge-based učení: Vytváříme inspirativní prostor pro co nejrozsáhlejší výměnu znalostí a potenciálem nachá řešení pro komplexní problémy. • Safe space a praktičnost: Stavíme bezpečný prostor pro trénink dovedností a jejich rozvoj v duchu „failing forward je cestou k růstu. • Sebe-řízené učení: Student si může sestavit vlastní mix vzdělávacích aktivit podle osobních preferencí. Dob flexibilita a užitečnost jsou základem našeho přístupu. • Přínos pro cílovou skupinu: Chceme podpořit zlepšení dovednostní a znalostní vybavenosti studentů a vědců UK pro pra zásadního posílení jejich inovativního potenciálu a podnikavého mindsetu. • "Business-driven" a "value-driven": Výběr našich vzdělávacích aktivit je založený na požadavcích z reálné praxe. Zároveň si tom, že na potřeby jednotlivých aplikačních oblastí nahlížíme v souladu s principy udrži • Vazba na praxi: Klademe důraz na to, aby naše vzdělávání posílilo vazbu studentů na praxi, a aby v něm o hráli zásadní roli. ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------ Co s námi můžete podniknout dál? ------------------------------------------------------------------------------------------ • Vedle studia našich kurzů se můžete zapojit do našich podnikavých akcí a soutěží či se s komunity Inovační laboratoř, kde získáte kontinuální podporu. Více informací ZDE [ URL " • Dále pro vás aktivně zprostředkováváme doplňkové partnerské vzdělávací akce, o nichž se pravidelně dozvídat ZDE [ URL "http://ZDE"] . ------------------------------------------------------------------------------------------ Hodnocení našich kurzů ------------------------------------------------------------------------------------------ Většina našich kurzů je hodnocena kredity. Zároveň ovšem úspěšní absolventi získají • certifikát, který osvědčí nabyté dovednosti, Toto osvědčení je možné využít pro doložení praktických i odborných znalostí potenciálnímu ? Rádi bychom vám ukázali, že vzdělávací aktivity z naší dílny jsou natolik užitečné, že p kredity nebudou hlavní motivací. Podívejte se na nabídku našich kurzů [ URL "https://cppt. CPPTN-412.html"] . ------------------------------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------------------------------